Τώρα που ο καιρός ζεσταίνει και υπάρχουν περισσότερες ώρες με φως, όλο και περισσότεροι δρομείς πλέον αρχίζουν και ξεκινούν προπόνηση. Αν ο χειμώνας σας πήρε λίγους μήνες μακριά από το τρέξιμο και ετοιμάζεστε να αρχίσετε ξανά, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου πριν βγείτε έξω από την πόρτα.

  • Τα πάντα με μέτρο.

Είναι εύκολο να θέλει κάποιος να συνεχίσει από εκεί που σταματήσε το περασμένο φθινόπωρο, αλλά πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί μιας και υπάρχει περίπτωση τραυματισμού αν προσπαθείσετε να μπείτε στον ρυθμό πολύ απότομα. Ο γενικός κανόνας σχετικά με την αύξηση των διανυθέντων χιλιόμετρων είναι ότι θα πρέπει να αυξάνεται όχι περισσότερο από 10 τοις εκατό κάθε εβδομάδα. Για παράδειγμα, αν τρέχετε 10 χιλιόμετρα την πρώτη εβδομάδα σας, τότε δεν θα πρέπει να τρέξετε περισσότερο από 11 την επόμενη. Εάν είστε επιρρεπείς στους τραυματισμούς ή αναρρώνετε από έναν, η ασφαλής αύξηση είναι κατά 5 τοις εκατό την κάθε εβδομάδα. Αυτό μπορεί να είναι κουραστικό και δύσκολο να το κάνετε, αλλά θα βοηθήσει να διασφαλιστεί την απουσία τραυματισμού.

  • Έλεγχος εξοπλισμού

Μετά την απουσία μακριά από το τρέξιμο, είναι εύκολο να ξεχάσουμε την κατάσταση του εξοπλισμού μας. Έαν δεν είστε σίγουροι, θα πρέπει να αντικαταστήσετε τα παπούτσια σας κάθε 300-500 μίλια, ανάλογα με το μέγεθος, το βάρος, το βάδισμα, και τον τύπο παπουτσιού σας.Κρατείστε σημειώσεις ώστε να είστε σίγουροι για τις αποστάσεις που έχετε διανύσει με το υλικό σας ώστε να μην ψάχνετε τελευταία στιγμή για αντικατάσταση.

  • Θέστε ένα στόχο.

Είτε παλιός είτε καινούριος στο τρέξιμο, ο καθορισμός ένός στόχου μπορεί να αποβεί ευεργετικός. Ο στόχος δίνει ένα κίνητρο αλλά βελτιώνει και την διάθεση όταν τον πετυχαίνετε. Όποιος και να είναι όμως, θα πρέπει να είναι δύσκολος αλλά εφικτός. Εάν είστε ολοκαίνουργιοι στο τρέξιμο, ίσως ο στόχος σας είναι να ολοκληρώσετε ένα 5K, ή να είστε σε θέση να τρέξετε για 20 λεπτά χωρίς διακοπή. Όταν τον καταφέρνετε να τον φτάσετε θέστε έναν καινούριο και ταυτόχρονα ανταμείψτε τον εαυτό σας ώστε να έχετε πάντα κίνητρα για βελτιώση!

  • Να είστε προετοιμασμένοι για τις καιρικές συνθήκες.

Σε πολλά μέρη της χώρας, ο καιρός την άνοιξη είναι πολύ απρόβλεπτος. Να είστε προετοιμασμένοι για κάθε είδους καιρικές συνθήκες. Βεβαιωθείτε ότι έχετε εργαλεία για κρύα πρωινά, όπως μακρύ παντελόνι, γάντια, καθώς και ρούχα για ζεστό καιρό, όπως σορτς και ένα T-shirt. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα καλό αδιάβροχο μπουφάν στο χέρι, αν ζείτε σε μια περιοχή όπου βροχές της άνοιξης είναι πιθανές.

  • Κρατήστε τις αλλεργίες υπό έλεγχο.

Αν έχετε εποχιακές αλλεργίες και οι καιρικές συνθήκες την άνοιξη σας προκαλούν κρύωμα και φαγούρα, σκεφτείτε να ενταχθείτε σε ένα τοπικό γυμναστήριο ή να επενδύσετε σε ένα διάδρομο, μέχρι να υποχωρήσουν οι αλλεργίες σας. Αν κάθε φορά που τρέχετε έξω κάνει τις αλλεργίες σας να φουντώνουν, είναι πολύ λιγότερο πιθανό να πάτε για τρέξιμο. Αν μπορείτε να μείνετε σε εσωτερικούς χώρους για να τρέξετε,δεν θα χάσετε την προπόνηση σας και θα μπορείτε να κρατήσετε τις αλλεργίες σας υπό έλεγχο.