Για τον σημερινό αθλητή, είτε επαγγελματία είτε χομπίστα, η τεχνολόγια των wearables δεν είναι απλά ένα υψηλής τεχνολογίας αξεσουάρ, είναι ένα βασικό εργαλείο προπόνησης. Για αυτό το 2015 οι πιο δυνατές συσκευές δεν θα αποθηκεύονται στις τσέπες ή στις τσάντες μας, θα φοριούνται στον καρπό μας, θα είναι τοποθετημένα στα αυτιά μας ή ακόμη και ενσωματομένα στα παπούτσια και στα ρούχα μας.


Πάρτε για παράδειγμα τα smartwatches και fitness trackers όπως το Ambit 3 από την Suunto τα οποία έχουν ένα μεγάλο αριθμό μετρήσεων από την μέτρηση των καρδιακών παλμών μέχρι την ποιότητα του ύπνου τα οποία βελτιώνουν την προπόνηση και την γενική κατάσταση των αθλητών.


Αυτές ο προοπτικές είναι κάποιοι από τους λόγους για τους οποίους η Intel βλέπει την τεχνολογία αυτή ως τα καινούρια σύνορα στους υπολογιστές. Το εύρος της προσαρμογής αυτών των συσκευών στις απαιτήσεις του χρήστη ανοίγει καινούριους δρόμους και εμπειρίες που είναι διαφορετικοί από ένα απλό smartphone.


Υπολογίζουμε μια αγορά 285 εκ συσκευών μέχρι το 2017. Από εκεί τα νούμερα συνεχίζουν να ανεβαίνουν. Μέχρι το 2020 πολλοί αναλυτές υπολογίζουν ότι θα υπάρχουν 50 δις συνδεδεμένες έξυπνες συσκευές, ένας μεγάλο μέρος τους θα είναι φορετές.Μέχρι τώρα η κύρια τροχοπέδη που κρατούσε την αγορά των φορετών πίσω ήταν η εμφάνιση τους.


Με την ενσωμάτωση της τεχνολογίας όμως σε αξεσουάρ που ήδη φορούσαμε και στηριζόμενοι στις εμπειρίες των εταιριών που ασχολούνταν με τα σπόρ οι τωρινές συσκευές εγγυούνται ότι η τεχνολογία αυτή βοηθάει αντί να αποτελεί τροχοπέδη.
Πολλές εταιρίες αρχίζουν και καταλαβαίνουν ότι το να αναπτύξουν αυτήν την τεχνολογία από μόνη της δεν είναι αρκετό. Θα πρέπει να οι συσκευές αυτές να μπορούν να είναι ένα καθημερινό αξεσουάρ που δεν θα είναι παρεμβατικό αλλά να έχει και λειτουργικότητα η οποία δεν θα περιορίζει το design και τις προσωπικές επιλογές του κατόχου τους. Η αναγνώριση αυτή έχει οδηγήσει σε μερικές ενδιαφέρουσες συμμαχίες μεταξύ των μηχανικών, σχεδιαστών, ειδικών στο marketing και επιστήμονες των σπόρτς.


Οι εταιρίες τεχνολογίας σχηματίζουν συμμαχίες με γνωστές μάρκες ώστε να κατανοήσουν τον καταναλωτή και τις ανάγκες του.Η τεχνολογία των wearables δημιουργεί ένα καινούριο πεδίο καινοτομίας καθώς εταιρίες που ασχολούνταν με το lifestyle και την άθληση ενώνουν τις δυνάμεις τους με εταιρίες τεχνολογίας για να αναπτύξουν εκπληκτικά καινοτόμα προϊόντα. Με τον ρυθμό αυτό ανάπτυξης θα έρθει σύντομα η εποχή όπου οι ουρές για την τελευταία τεχνολογία δεν θα γίνεται στα καταστήματα τηλεφώνων αλλά στα καταστήματα αθλητικών ειδών.