Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι αγορών

Μερικό Σύνολο: 0,00 €

Συχνές Ερωτήσεις


Γιατί να αγοράσω μέσω internet?

  • Μπορείτε να κάνετε την αγορά σας οποιαδήποτε ώρα της ημέρας θέλετε
  • Τα προϊόντα αποστέλονται ταχύτατα σε όλη την Ελλάδα, ακόμα και στις πιο απομακρυσμένες περιοχές
  • Έχετε ενημέρωση για όλα τα στάδια της παραγγελίας σας μέσω email
  • Ψωνίζετε σε σαφώς πιο μειωμένες τιμές

 

Ενέχει κάποιον κίνδυνο η αγορά μέσω internet?

Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.1 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού. Επίσης και η υπηρεσία PayPal χρησιμοποιεί τις πιο υψηλού επιπέδου κωδικοποιήσεις ασφαλείας, για να μπορείτε να κάνετε τις αγορές σας online με απόλυτη ασφάλεια. Εάν παρ’ όλα αυτά δεν εμπιστεύεσθε ακόμη την ηλεκτρονικές πληρωμές, υπάρχει η δυνατότητα αποπληρωμής με την παράδοση (αντικαταβολή).

 

Τι γίνεται με τα προσωπικά μου δεδομένα;

Το Ulegend.gr δεσμεύεται βάσει νόμου να μην εκμεταλλευθεί με κανέναν τρόπο τα δεδομένα που εσείς μας δίνετε. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας δεν φθάνουν ποτέ σε εμάς, αφού οι συναλλαγές σας γίνονται στο server της τράπεζας Alpha Bank και δεν αποστέλλονται από την τράπεζα πίσω σε εμάς. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε (π.χ. όνομα, τηλέφωνο, διεύθυνση email κλπ), δεν πωλούνται και δεν ενοικιάζονται σε τρίτους.

 

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την εταρεία σας;

Το τηλεφωνικό μας κέντρο είναι στην διάθεση σας Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο από τις 09:00 έως τις 15:00 και Τρίτη, Πέμπτη και Παρασκευή απο τις 09:00 εως τις 21:00. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 213 099 3994. Μπορείτε επισης να μας στείλετε το οποιοδήποτε αιτημα σας στο [email protected]

 

Το προϊόν που με ενδιαφέρει το έχω βρει κάπου αλλού πιο φθηνά. Τι μπορείτε να κάνετε γι' αυτό;

Είναι πολιτική της εταιρείας μας να έχουμε τις καλύτερες τιμές πανελλαδικά. Εαν βρείτε κάποιο προϊόν κάπου αλλού φθηνότερα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο 211 10 18 630 και εμείς θα σας προσφέρουμε καλύτερη τιμή. Η υπηρεσία αυτή ισχύει μόνο για τα προϊόντα που ΔΕΝ βρίσκονται σε προσφορά σε άλλα καταστήματα.

 

Δικαιούμαι μειωμένο ΦΠΑ;

Οι περιπτώσεις που δικαιούνται μειωμένο Φ.Π.Α., ή απαλλάσσονται (αλιείς, παραμεθόριες περιοχές, εταιρίες που κόβουν Δελτίο Προμήθειας Υλικών) εξυπηρετούνται από το ULegend.gr κανονικά. Κατα το πέρας της παραγγελίας σας, στο πεδίο “σχόλια παραγγελίας” ενημερώστε μας οτι δικαιούστε μειωμένο ΦΠΑ ή απαλλαγή.

 

Τι γίνεται αν δεν με ικανοποιεί το προϊόν που θα παραλάβω;

Εάν δεν είστε 100% ικανοποιημένος/ η με την αγορά σας, μπορείτε να αλλάξετε το προϊόν σας με οποιοδήποτε άλλο μέσα από το κατάστημά μας, ή εφόσον το επιθυμείτε, να σας επιστραφούν τα χρήματά σας πίσω. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε την Πολιτική Επιστροφών μας

 

Το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό. Τι πρέπει να κάνω;

Ελαττωματικά προϊόντα θεωρούνται εκείνα που κατά την παράδοσή τους εξακριβώθηκε βλάβη, η οποία όμως δεν οφείλεται σε κακή χρήση του πελάτη.

Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να μας ενημερώσετε άμεσα, μέσω e-mail στο [email protected], ή τηλεφωνικά στο 213 099 3994. Εμείς θα επικοινωνήσουμε με τον κατασκευαστή ή αντιπρόσωπο του προϊόντος και θα ξεκινήσουμε την σχετική διαδικασία. Υπεύθυνος για τους όρους εγγύησης και την τήρησή της, είναι ο αντιπρόσωπος. Το κόστος μεταφοράς της επιστροφής χρεώνονται στην εταιρεία μας.

 

Πως ενημερώνομαι για την κατάσταση της παραγγελίας μου;

Με κάθε παραγγελία δέχεσθε e-mail επιβεβαίωσης παραγγελίας. Επίσης για κάθε κατάσταση που αλλάζει η παραγγελία σας, πάλι δέχεσθε email. Με αυτό τον τρόπο παρακολουθείτε την “διαδρομή” της παραγγελίας σας!

 

Είναι όλα τα προϊόντα στο ULegend.gr καινούρια;

Ναι. Εμπορευόμαστε ΜΟΝΟ καινούρια προϊόντα.

 

Πότε θα παραλάβω το προϊόν που παρήγγειλα?

Εαν το προϊόν είναι διαθέσιμο στην αποθήκη μας παραδίδεται σε εσάς από 24 εως 48 ώρες. Εαν δεν είναι διαθέσιμο από 3 εργάσιμες εώς 5. Παρ όλα αυτά εμείς θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά μαζί σας να σας ενημερώσουμε.

 

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Είτε με email στο [email protected] είτε τηλεφωνικά στο 213 099 3994. Παρακαλούμε να αναφέρετε τον κωδικό παραγγελία σας.

 

Ψάχνω ένα προϊόν που δεν μπορώ να βρω στο site σας. Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω τελικά να το προμηθευτώ από εσας?

Ναι. Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και είτε να μας πείτε τον κατασκευαστή και το μοντέλο του προϊόντος είτε να μας περιγράψετε τι ακριβώς χρειάζεστε και εμείς να σας κάνουμε μια πρόταση.

 

Χρειάζομαι πιστωτική κάρτα για να κάνω τις αγορές μου;

Όχι απαραίτητα. Η πληρωμή μπορεί να γίνει κατά την παράδοση της παραγγελίας είτε στην αντικαταβολή είτε κατά την παραλαβή από την αποθήκη μας, Ιερά Οδός 263 Αιγάλεω, 12244.

 

Είναι απαραίτητο να κάνω λογαριασμό χρήστη, για να κάνω τις αγορές μου;

Όχι. Μπορείτε να προβείτε σε ολοκλήρωση της παραγγελίας σας ως guest user.